چاپ لیبل، هولوگرام و انواع خدمات چاپی

اخبار به روز و مفید در مورد صنعت چاپ

چاپ لیبل، هولوگرام و انواع خدمات چاپی

اخبار به روز و مفید در مورد صنعت چاپ

  • ۰
  • ۰

چاپ برچسب یک فرآیند چاپ مواد چسبنده با استفاده از چاپگر لیبل است. نیاز به چاپ برچسب ها از زمانی شروع می شود که تصمیم می گیرید محصولات خود را به بازار عرضه کنید. چاپ هولوگرام، لیبل و برچسب، تضمین فروش شما در قفسه فروشگاه است.

برچسب زدن به محصولات شما بسیار مهم است و لیبل ها نقش های متفاوتی دارند. آنها اطلاعات مهمی در مورد محصولات، مارک و شرکت شما دارند. برچسب ها همان چیزی است که باعث می شود برند شما از تعداد زیادی متمایز شود. از این رو، برچسب زدن محصولات خود بسیار مهم است.

اکنون ، اجازه دهید ما به روند چاپ برچسب برویم:

  1. درباره مطلبی که باید برچسب چاپ شود تصمیم بگیرید.
  2. در مورد طراحی و چاپ لیبل تصمیم بگیرید.
  3. گرافیک و طراحی لیبل را انجام دهید.
  4. با استفاده از چاپگر مناسب، برچسب محصول خود را چاپ کنید.

روند چاپ برچسب

چاپ برچسب و لیبل

روند چاپ برچسب ها آسان است. اما وظیفه ای که بسیار مشکل است، انتخاب یک برچسب مناسب برای نام تجاری (برند) شما است. انتخاب برچسب مناسب برای برند شما بسیار مهم است زیرا چیزی است که به شما نشان می دهد، کسب و کار شما، مارک تجاری و ارزش های برند شماست. از این رو، پیشنهاد می شود که قبل از چاپ برچسب، باید از USP (اطمینان داروسازی هر کشور) ها و تصویری که می خواهید به تصویر بکشید، بسیار روشن باشد.

استفاده از چاپ برچسب طی چند سال گذشته رو به افزایش بوده است زیرا از چاپ لیبل برچسب ها و بارکدها روی برچسب های چسبنده، کارتن ، سهام نورد و سهام ورق اشک استفاده می شود. چاپگرهای لیبل دیگر برای چاپ روی بسترهای فیلم و فویل طراحی شده اند. برای برآورده کردن نیازهای چاپ برچسب در طی 30 سال گذشته، فناوری چاپ برچسب غالب زمان تغییراتی متحمل شده است.

صنعت چاپ برچسب با استفاده از طیف گسترده ای از مواد لیبل، از جمله مواد کاغذی و پلاستیک مصنوعی "ویسکوپلاستیک". چندین نوع مکانیزم چاپ نیز استفاده می شود، از جمله لیزر و ضربه ای، اما مکانیسم های پرینتر حرارتی احتمالاً از متداول ترین تکنیک های چاپ هستند. (منبع)

 

 

 

 

 

 

  • ۹۹/۰۵/۳۱
  • محمد احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی